ولی اتفاق افتاد...

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

هیچ وقت فکر نمی کردم یه شبی برسه که بگم 

 کاشکی فیسبوک بغل داشت..
هیچ وقت فکر نمی کردم که وقتی درد دلم و به دیگران میگم

 خوششون بیاد و ازم اجازه بخوان که به دوستاشون بگن...
هیچ وقت فکر نمی کردم به جز مانیتورم

 به هیچ کس دیگه ای نگاه نکنم...
هیچ وقت فکر نمی کردم هر شب بالشمو بغل کنم...
هرگز دلم نمی خواست این اتفاقا پیش بیاد...

ولی افتاد  ...............



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت22:41---7 تير 1391
پس اگه کار خودته که خیلی خوب مینویسی من ک خیلی خوشم اومد .

میتونم بپرسم چند سالته؟ چون واسم جالب ببینم یه چند ساله انقد هنری مینویسه


کاش یکم بارون بگیره
ساعت10:34---7 تير 1391
با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بيدارم . عشق من دست تو يعني خورشيد. گرمي دست تو را کم دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 7 / 4 / 1391|10:9 | ♥p.s♥ |